vrijdag 18 januari 2013

De Alpha,s


Ik (19RF023 Natascha) ben met het 27 mc virus besmet door mijn man (19RF022 Danny) 

in het begin vond ik er niks aan dat dom lullen met vreemde.

Maar nu is dat heel anders nu zit ik elke avond te praten met iedereen

Ik heb nu de smaak te pakken. Ben ook lid geworden van de Oscar Bravo en ook van de Rf/DX.
Ik heb in een jaar tijd al aardig wat bakken voor mezelf de revue zien passeren.
Ben begonnen met een President Grant met een GPA antenne.
Ook heb ik o.a een Lincoln gehad,Jackson 2,Galaxy saturn turbo.

Zelfs onze dochter vind het leuk ze is 3 jaar en heeft haar eigen col al (19RF088 Megan)

Ik heb nu zelfs een eigen antenne ( Sirtel Golden s2000 en een Yaesu ft 900 )

We hebben leuke vriendschappen gesloten met verschillende mensen 

Dit zijn onder andere ronald (19RF032) zijn zijn vrouw esther (19RF049),Steef,Annet,Marco,Agnes,Arie ,Maurits,en Pieter Jan (19RF061)

Deze mensen zitten altijd op kanaal 37 ,jawel Club 37

Het is een leuke ploeg zo. We hebben al wat leuke feestjes achter de rug 

We hebben het jaar van 2012 dan ook met elkaar afgesloten en een nieuw jaar begonnen met elkaar

En als er wat geklust moet worden dan staan ze ook allemaal klaar voor elkaar niks is te gek 

moet er een antenne geplaatst worden komen ze moet hij er af komen ze het zijn stuk voor stuk lieve mensen waar je echt wat aan hebt als vrienden



Ronald ken ik al sinds dat ik een klein meisje was van 9 jaar.

Elkaar een tijd uit het oog verloren maar sinds een jaar weer bevriend en het klik heel goed,

ook met zijn vrouw Esther.

We zijn beste vriendinnen geworden we doen leuke dingen met elkaar passen op elkaars kinderen en dieren en we doen koffie bij elkaar.

Groetjes Natascha.

Hallo ik ben (19RF049 Esther) ben ook met het 27 mc virus besmet door mijn man (19RF032 Ronald) 
Ik heb nu af en toe ook de smaak wel  te pakken. 
Ik heb ook een eigen antenne en radio (HyEndFed en een President Grant )
Ik ben ook lid van de Oscar Bravo (19OB009),en van de RF/DX ( 19RF049)
Ik heb ook even met een GPA antenne gezeten en een basis bak (Satcom Scan 4000)
Ik ben ook lid van Club 37,deze mensen zitten altijd op kanaal 37 o.a Danny,Natas,Steef,Annet,
Marco & Agnes,Maus,Pieter Jan en Aerie.
Het is een leuke ploeg zo met erg veel lol.

Natascha en Danny kan ik nu iets meer als 1 jaar.
Ik en Natas zijn beste vriendinnen geworden we doen leuke dingen met elkaar passen
op elkaars kinderen en dieren. We doen doen af en toe inderdaad wel eens een bakkie bij elkaar.

Groetjes Esther.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.