vrijdag 18 januari 2013

19RF032 tegenwoordig

Z

Zoals je in het vorige item heb kunnen lezen ben ik op deze nieuwe locatie begonnen met een GPA antenne en met een President Lincoln. Wat later werd deze antenne vervangen door een HyEndFed antenne. De GPA verdween op de schuur. Zou wat later de antenne voor de vrouw worden. Ook werd ik lid van De Oscar Bravo Dx vereniging Nederland. In het begin zat ik ook met een Midland Powermax 40/4 en een icom 280 e voor wat lokaal gebeuren op de 2 meter.
Maar ja als je een maat heb die best wel fanatiek is wil je zelf ook wel meer. Dus ook bij mij kwam er een andere antenne. Jawel voor mij ook een Sigma Montova Turbo 8. Deze Kwam tegen het huis met de dipole voor de 2 mtr. De HyEndFed zou verhuizen naar de schuur. Ook ik ben Lid geworden sinds 2012 van de RF/DX vereniging. Ipv de Midland heb ik een President Grant overgenomen om via de draad te luisteren op de tripple 5. En dan met de Lincoln naar de gewenste freq. te gaan. Vanaf dit moment heb ik ook al een paar afstandjes gemaakt. Ik had bij de Lincoln een tijdje een buizen lineair erbij staan. Maar ja je raad het al,Ro wilde meer. Danny zou een andere set kopen dus ik nam zijn Yaesu FT 990 over. Ja ik hoor er nu ook een beetje bij. Ook hebben de laptop erbij staan voor het praten op teamspeak 3 met beide verenigingen.
en hieronder dan hoe het is vandaag de dag,Maarja het kan altijd weer veranderen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.